דבר המנהלת

תלמידים, תלמידות והורים יקרים

אני שמחה ונרגשת להתחיל את תפקידי כמנהלת בה"ס רמון. אין גאווה גדולה מזו.
בה"ס ניכר בהובלתו לערכי רגישות, מצוינות ונתינה לצד הכוח העצום הנובע מההון האנושי שבו: צוות בה"ס, תלמידיו והקהילה השותפה לו: הורים, רשות גדרה ורשת דרכא. אני מרגישה שנפלה בחלקי זכות גדולה.

שנה"ל תשפ"ג ניצבת בשער. אנחנו נמצאים בפתחה של שנה מאתגרת ובעיקרה שונה מהמוכר לנו. אבל אנחנו מאמינים כי אנחנו יכולים לצלוח ביחד אתכם ובהצלחה כל אתגר שיעמוד בפתחנו. אנחנו, ברמון נערכים ומוכנים לכך.

בתקופה האחרונה צוות המורים  שלנו ניצל את ה"חופשה" ללמידה והפקת לקחים מסבב הלמידה מרחוק שאפיין את סוף שנה"ל הקודמת. עשינו, אנחנו עושים ונמשיך לעשות  ככל שביכולתנו כדי להגיע מוכנים יותר ומדויקים יותר ללמידה היברידית (= משלבת)  מיטבית השנה. השקענו בכך לא מעט ואנחנו בטוחים, שלאורך השנה נצליח ביחד עם התלמידים  אף לטייב יותר, לשפר  יותר ולדייק יותר את הלמידה –  זו שאפתינו. אין לי ספק כי מהשנה הזו נצמח ונגיע למחוזות חדשים. אני שמחה לבשר כי במקביל בה"ס פועל כדי לקדם את שילוב והנגשת האקדמיה לתלמידינו וכבר בשנה הקרובה אנחנו מכוונים להפעיל תכנית בנושא.   חשוב לנו ואנחנו ממשיכים לפעול במטרה לקדם את תלמידינו לכדי התפתחות אישית ומצוינות.

אני יכולה להבטיח בשמי ובשם הצוות כולו, שנעשה ככל שביכולתנו לתת מענה מיטבי, עקבי, מקצועי ורציף, אבל כדי להצליח אנחנו צריכים, במיוחד בעידן הנוכחי, שכולנו נגלה אורך רוח והבנה לשינויים המתרחשים בתדירות גבוהה.

שת"פ עם נציגות ההורים המוסדית, לקראת הערכות לשנה הנוכחית כבר החל ומהווה כר פורה להמשך עבודה משותפת לאורך השנה ובכלל, אני מברכת על כך ומאמינה בכוחה של עבודה משותפת למען בה"ס ותלמידיו.

ברצוני להודות מעמקי הלב ורחשי הערכה לצוות שלצידי: לרותי זוהר נעים מנהלת חט"ב, הסגניות: מיכל אבן צור ואורית וויל ולצוות רמון כולו על עובדיו ומוריו, על הנכונות וההשקעה, המקצועיות והרצון הכן להיות שותפים כל אחד בדרכו להובלת חינוך מטבי.  תודה מיוחדת ונרגשת לרשות גדרה ולבעלות דרכא על האמון שנתתם בי  להוביל את  משפחת רמון.

בברכה מור רונית

מנהלת בה"ס