אודות

חזון בית הספר

תיכון רמון הוקם בשנת 2009. התיכון נקרא על שם אילן ואסף רמון ז"ל וחרט על דגלו ערכים של רגישות, מצוינות ונתינה, או בקיצור: רמו"ן.

צוות הנהלת בית הספר מונה את המנהלת השש שנתית – גב' רונית מור, מנהלת החטיבה העליונה – גב' אורית וויל, ומנהלת חט"ב – גב' רותי נעים.  בנוסף צוות הסגנים, וחברות הנהלה המורחבת: צוות רכזות ורכז השכבות, יועצות בית הספר, רכזת אקדמיה, רכז החינוך החברתי וצוות המנהלה. כולנו יחד עם צוות המורות והמורים – מהווים את הצוות החינוכי המסור.

משנת תשע"ג בית הספר הינו תחת ניהולה של רשת 'דרכא' הלוקחת חלק פעיל בלווי, תכנון ומתן מענה לצרכי בית הספר יחד עם הרשות המקומית שמעורבת בעשייה הבית ספרית תוך תמיכה ועניין אישי בכל תלמיד ותלמידה. כנגזרת של ערכי בית הספר המובילים, בית הספר מקפיד על קיום פעילויות התנדבותיות בקהילה, על העצמת היכולות של כל תלמיד ותלמידה דרך מגוון פרויקטים חינוכיים בין הפרויקטים: יזמות, תוכנית חיבורים, פאן דידקט, תעשידע, מועצת נוער, תוכנית נחשון, לימודים באקדמיה, MODEL UN ועוד.

בביה"ס נלמדים תחומי ידע חדשים כמו מגדר וחינוך פיננסי וותיקים כמו: של"ח (הכוללים סיורים ברחבי הארץ), ומוסיקה (למתאימים). בחטיבת הביניים יש לנו מסלולים לתלמידים המעוניינים להתחיל לימודים באקדמיה – לה"ב, להתפתח בתחום המדעי או להתמקצע במוסיקה, ובחטיבה העליונה יש לנו מגמות ייחודיות כגון תקשורת וחברה, אדריכלות, מידענות וסייבר (מגמת מידע ונתונים), מדעי החברה, גיאוגרפיה, ערבית, פיסיקה, ביולוגיה ומדעי המחשב והתוספות האחרונות: הנדסת תוכנה, ביוטכנולוגיה וניהול עסקי.